محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

اگر بخواهید این جوش ها خوب شوند باید بدن تان را قلیایی نگه دارید.درمان جوش صورت با آب آلکالاین از موثرین راه های درمان جوش محسوب می گردد.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که به طور ثابت تنها یک منطقه از صورت تان جوش و آکنه می زند؟


طبق تحقیقات یک دکتر متخصص چینی به نام ونگ هنگ هو اثبات شده که دانه های آکنه روی صورت می توانند چیزهای زیادی درباره وضعیت درونی بدن بگویند؛ وقتی بفهمید مشکل از کجاست به راحتی می توانید از شر جوش های آزاردهنده خلاص شوید؛ آن هم با راه حل هایی ساده و در دسترس و تا حد زیادی کم هزینه، چون بیشتر باید سبک زندگی خود را کمی تغییر دهید.

جالب است بدانید که اگر بخواهید این جوش ها خوب شوند باید بدن تان را قلیایی نگه دارید؛ یعنی سعی کنید از خوردن غذاهایی که بدن را اسیدی می کنند، چون گوشت، لبنیات، کافئین، شکر و… اجتناب کنید و بیشتر غذاهای قلیایی کننده بخورید؛ مثل سبزیجات سبز . مواد قلیایی به پاکسازی کبد کمک می نماید.

 

آب آلکالاین (قلیایی) از مهم ترین شاخصه های رژیم قلیایی محسوب می گردد.

درمان جوش صورت با آب آلکالاین از موثرین راه های درمان جوش محسوب می گردد.

توصیه می کنیم از تمام مواد خوراکی که ممکن است برای کبد مشکل ایجاد کنند پرهیز کنید؛ مثل لبنیات، غذاهای چرب، سنگین و حتی بعضی از نوشیدنی ها.البته گاهی غذاهای آلرژی زا نیز اثر خود را ابتدا در این منطقه نشان می دهند؛ بنابراین قبل از هر کاری نگاهی به مواد غذایی مصرفی تان بیندازید تا ببینید آیا ممکن است به آنها حساسیت داشته باشید یا نه؟

در کنار همه اینها پیشنهاد می کنیم هر روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش و نرمش سبک را در برنامه روزانه تان قرار دهید، همچنین خواب خود را تنظیم کنید تا بتوانید در طول شبانه روز به مقدار کافی بخوابید و کبدتان وقت داشته باشد استراحت کند.

.

.

.

.


 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی