محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تاییدیه استاندارد اروپا CE محصولات نوترون

تاییدیه استاندارد اروپا CE محصولات نوترونReviewed by گروه سلامت نوترون on Feb 24Rating: 4.5تاییدیه محصولات نوترون توسط استاندارد اروپا( CE )گروه سلامت نوترون به منظور دستیابی به بازار های جهانی و مواجهه با قوانین و مقررات کشورهای مختلف اروپایی، خود را در بوته آزمایش قرار داده و با عبور از فیلترهای متعدد و انجام آزمایشهایی که بسیاری از تولید کنندگان را محدود می کند. تاییدیه CE برای محصولات نوترون از جمله توپ شستشو مدل های معمولی، آنتی باکتریال، کودک و برای استیک آلکالاین، مدل های دایت، پلاس و آلکالاین اخذ شده است..

دروازه اقتصاد جهانی بر روی گروه سلامت نوترون باز شد. پس از یک سال تلاش در جهت دستیابی به استانداردهای جهانی و بازدید های مکرر از خط تولید، شرکت دیبا تجارت خاورمیانه توانست به استاندارد بین المللی اتحادیه اروپا CE دست یابد. گروه سلامت نوترون به منظور دستیابی به بازار های جهانی و مواجهه با قوانین و مقررات کشورهای مختلف اروپایی، خود را در بوته آزمایش قرار داده و با عبور از فیلترهای متعدد و انجام آزمایشهایی که بسیاری از تولید کنندگان را محدود می کند به عنوان تنها واحد صنعتی تولید کننده توپ شستشو و فیلتر قابل حمل آب آشامیدنی در ایران موفق به دریافت گواهینامه (CE (European conformity  یا تطابق اروپایی گردیده است. تاییدیه استاندارد اروپا CE محصولات نوترون از جمله توپ شستشو مدل های معمولی، آنتی باکتریال، کودک و برای استیک آلکالاین، مدل های دایت، پلاس و آلکالاین اخذ شده است.

از مزایای داشتن گواهینامه CE می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امکان صادرات به کشورهای اروپایی و سایر کشورهای مشمول این استاندارد
2- ایجاد اطمینان در مصرف کننده و بازار خرده فروشی
3- رعایت حقوق مصرف کننده
4- مزیت رقابتی و تبلیغاتی
5- نظر مثبت نهادهای قانونی
6- شرکت در مناقصات بزرگ دولتی از جمله (حوزه سلامتی، ورزش، تغذیه و …)

 

 

 

 

 


 

اهدا گواهینامه آکسفورد به گروه سلامت نوترون

 

اهدا گواهینامه آکسفورد به گروه سلامت نوترونReviewed by گروه سلامت نوترون on Dec 27Rating: 4.5اهدا گواهینامه آکسفورد به گروه سلامت نوترونآکادمی آکسفورد از بزرگترین مراجع اعطای استاندارد درانگلستان و جهان می باشد.این آکادمی به پاس زحمات فراوان گروه سلامت نوترون،تاییدیه رسمی خود را در زمینه خواص آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین به این گروه اهدا نموده است.

آکادمی آکسفورد انگلیس یکی از بزرگترین مراجع اعتبار دهی و اعطای استاندارد و گواهینامه ها در انگلستان و جهان می‌باشد و کلیه گواهینامه های صادره از این آکادمی دارای اعتبار جهانی و ثبت شده در وبسایت مرجع خواهد بود.

گروه سلامت نوترون از اردیبهشت ماه سال جاری در پی مدون سازی خواص آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین از طریق ارسال مقالات، آزمایشات کنترل کیفی و تحقیقات بالینی با این نهاد بین المللی در تعامل بوده است. آکادمی آکسفورد تاییدیه رسمی خود را به پاس زحمات تیم علمی سلامت نوترون و با هدف تعهد به کیفیت، برآورده نمودن ارزش های ایجاد شده، بهبود مستمر استانداردها و افزایش ارزش به فعالیت های علمی، در رابطه با حضور در کنفرانس بین المللی استانبول و تدوین خواص آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین به مدیریت گروه سلامت نوترون، واحد علمی و تحقیقات شرکت دیبا تجارت خاورمیانه اهدا نموده است.

همچنین معتبرترین مرجع رسمی مقالات ایران، سایت مرجع دانش، سیویلیکا نیز در آذر ماه سال جاری مقاله فوق را مورد تایید قرار داده و خواص آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین توسط این رسانه ملی منتشر گردیده است.

سیویلیکا یا مرجع دانش، یک پایگاه تخصصی است که به نمایه‌سازی و نشر مجموعه مقالات همایش و کنفرانس‌های داخل کشور ایران می‌پردازد. در حال حاضر این پایگاه دارای ۳۹۲٫۲۰۳ مقاله است که از سال 1365 تاکنون نمایه سازی و دسته بندی شده اند. در حال حاضر تقریبا تمامی مراکز علمی و دانشگاهی ایران، با ایجاد دسترسی به منابع سیویلیکا، امکان استفاده از مقالات کنفرانس‌های کشور را برای پژوهشگران و دانشجویان خود فراهم آورده‌اند که بیش از ۱۲۰ مرکز دانشگاهی و علمی ایران را شامل می‌شود. با توجه به اینکه مقالات سایت سیویلیکا رایگان نمی باشد می توانید جهت مشاهده رایگان مقاله و گواهینامه آکادمی آکسفورد از لینک زیر استفاده نمایید.

 

دریافت
حجم: 756 کیلوبایت

 

 


 

 

اخذ تاییدیه پژوهشگاه استاندارد

 

اخذ تاییدیه پژوهشگاه استانداردReviewed by Admin on Oct 21Rating:

پژوهشگاه استاندارد به عنوان مهم ترین مرجع پژوهشی و تحقیقاتی نظام استانداردسازی در کشور با هدف تکمیل زنجیره علمی‌کشور و کسب اعتماد ملی نسبت به محصولات و خدمات، مقدمات “تبدیل یافته‌های علمی‌کشور به استاندارد” و “تدوین استانداردهای پژوهش محور” در سطح جامعه را فراهم می سازد و به عنوان آزمایشگاه مرجع آزمون های مورد نیاز بر روی کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی را انجام می دهد.

از این رو در تاریخ 23/6/94 پژوهشکده صنایع غذایی سازمان استاندارد به منظور تعیین دقیق مشخصات فنی و ویژگی های محصول استیک آلکالاین این محصول را مورد بررسی کیفی و کمی قرار داده و با اهدا برگه آنالیز ممهور به مهر برجسته استاندارد تایید کرده است.

بر اساس آزمایشات صورت گرفته تایید گردیده است که استیک آلکالاین می تواند املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم و منیزیم را در حد مجاز وارد آب آشامیدنی کند و با قلیایی کردن آب موجب بهبود کیفیت آب آشامیدنی گردد. تحقیقات نشان داده است اغلب آبهای آشامیدنی شهری و معدنی دارای املاح پایینی هستند و به همین دلیل اغلب ایرانیان با کمبود این املاح مواجهند. آزمایشات صورت گرفته در پژوهشگاه استاندارد مبین آن است که نوشیدن آب در مجاورت استیک می تواند کمبود این املاح را در بدن افراد مختلف جبران نماید و موجب بالا رفتن سطح کیفیت زندگی در جامعه گردد.

نتایج مذکور ضمیمه گردیده است.

 

 

 

 


 

 

 

تایید استیک آلکالاین در مجله علوم پزشکی

 

نشریه دانشگاه علوم پزشکی البرز یکی از برترین مجلات پزشکی کشور و دارای مجوز علمی پژوهشی می باشد و تاکنون بیش از 100 مقاله علمی متعبر در زمینه علم پزشکی منتشر نموده است. در آخرین شماره این مجله که در تابستان 1394 منتشر شده است نتایج پژوهش های گروه سلامت نوترون در زمینه خواص سلامت بخش آب های قلیایی درج گردیده است. نتایج این آزمایشات نشان دهنده آن است که مصرف 8 ماه آب نوشیدنی قلیایی می تواند موجب کاهش چربی های مضر خون گردد. همچنین در انتهای این مقاله ضمن تقدیر و تشکر از گروه سلامت نوترون، محصول استیک آلکالاین معرفی و تایید گردیده است.

در مقاله چنین ذکر شده است:

با تشکر از گروه سلامت نوترون در جمع آوری مطالب، استیک آلکالاین عرضه شده توسط گروه سلامت نوترون فیلتری قابل حمل است که طبق مطالعات علمی تایید شده، تهیه گردیده و هر گاه درون آب قرار گیرد با اهدا یون فلزات قلیایی Mg+) ، Ca+ و …) pH آب را بالا برده و می تواند اثربخشی مطابق با مطالعه حاضر داشته باشد. همچنین فاقد اثرات سوء مصرف بیکربنات است و در مطالعات آتی جایگزین مناسبی جهت تولید آب قلیایی می‌باشد.

متن اصلی این مقاله در سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمیمه شده است.

http://aums.abzums.ac.ir/browse.php?a_id=333&sid=1&slc_lang=fa

 

 


 

 

تاییدیه کنفرانس بین المللی استانبول

 

در تاریخ سی ام تیر ماه 1394 کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی علوم و تکنولوژی در استانبول ترکیه با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف مهندسی٬ تکنولوژی و علوم برگزار گردید. از دیگر اهداف برگزاری این رویداد علمی، آشنایی و ارتباط میان اساتید٬ پژوهشگران٬ صاحب نظران٬ متخصصان و علاقمندان در حوزه های مذکور و بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرایند کاربری آن بود.

در این راستا متخصصان گروه سلامت نوترون در بخش سخنرانی ویژه حضور یافتند و اثرات آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین را مورد بحث و بررسی قرار دادند. خلاصه کنفرانس به شرح زیر است:

استیک آلکالاین یک فیلتر قابل حمل است که هرگاه در بطری نیم لیتری آب قرار گیرد بعد از 1 الی 2 ساعت یون فلزات قلیایی نظیر منیزیوم و کلسیم را به آب می دهد. فلزات قلیایی از یک سو موجب تعادل اسید و باز در بدن شده و از طرف دیگر آب را یونیزه کرده و هیدروژن فعال تولید می کنند که خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد، از این رو در بعضی مقالات از آن به عنوان آب غنی از هیدروژن یاد می شود. مطالعات صورت گرفته در زمینه استیک آلکالاین موئید تاثیر مثبت این محصول بر عوارض سندرم متابولیک، آرتریت رماتوئید، دیابت، پرتو درمانی، فشار خون ریوی، کاهش لاکتات و بهبود عملکرد ورزشی به دلیل کاهش رادیکالهای آزاد می باشد و با توجه به مقرون به صرفه بودن و کاربری آسان این تکنولوژی، فرهنگ سازی استفاده از این محصول در جهت بالا بردن سطح کیفیت زندگی در جامعه الزامی می باشد.

در نهایت برگزارکنندگان و هیئت داوران کنفرانس با اهدا گواهینامه بین المللی خواص آنتی اکسیدانی این محصول را مورد تایید قرار دادند. خلاصه سخنرانی و تاییدیه “خواص آنتی اکسیدانی استیک آلکالاین” را می توانید در این بخش مشاهده نمایید.

 

 

 

دریافت
حجم: 2.34 مگابایت

 


 

 

 

تاییدیه همایش تغذیه و آب آشامیدنی قلیایی

 

تاییدیه همایش تغذیه و آب آشامیدنی قلیاییReviewed by Admin on May 10Rating:

در همایش بین المللی تغذیه که در 9 آذرماه سال 1393 برگزار شد گروه سلامت نوترون با مقاله ای تحت عنوان “بررسی اثر مصرف آب آشامیدنی قلیایی بر پروفایل لیپیدی در موش صحرایی آزمایشگاهی” حضور یافت. خلاصه مقاله به شرح زیر می باشد:

زمینه و هدف:استرس اکسیداتیو به شرایطی اطلاق می گردد که میزان رادیکالهای آزاد تشکیل شده در بدن بیشتر از فعالیت سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی باشد. انتظار می رود که آب قلیایی اثرات پیشگیرانه و مثبتی بر بیماری های مرتبط با استرس اکسیداتیو مانند تصلب شرایین و ناراحتی های قلبی-عروقی داشته باشد. آب قلیایی به دوصورت الکتروشیمیایی و طبیعی تهیه می گردد و می تواند رادیکال اکسیژن فعال را در سلول های کشت شده پاکسازی نماید. در تحقیق حاضر اثر آب آشامیدنی قلیایی بر روی میزان کلسترول و تری گلسیرید مورد بررسی قرار گرفته است.

مواد و روش ها: در این تحقیق از 32 رت صحرایی نر نژاد ویستار با وزن 250-200 گرم استفاده شد. رت ها در اتاقی با دمای 24 درجه  سانتی گراد نگهداری و بطور تصادفی به چهار گروه 4 تایی بنام گروه کنترل ، گروه قلیایی1، گروه قلیایی2، و گروه اسیدی تقسیم گردیدند.گروه کنترل، از غذای استاندارد شرکت دانه پارس به همراه آب لوله کشی  شهری با pH حدود 7.4 تغذیه شدند، در حالیکه رت های گروه قلیایی1 با غذای استاندارد و آب قلیایی با pH برابر 8.5 ،رت های گروه قلیایی2 با غذای استاندارد و آب قلیایی با pH 9 و رت های گروه اسیدی با غذای استاندارد و آب اسیدی با pH 6 تغذیه گردیدند. پس از گذشت 32 هفته، خون‎گیری انجام و پس از اندازه گیری پارامترهای مربوط به پروفایل لیپید، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج: بر اساس نتایج به دست آمده، غلظت کلسترول و تری گلیسرید در گروه های رژیم آب قلیایی نسبت به گروه رژیم آب اسیدی کاهش معنی‎دار (05/0 <p) یافته است. در حالی که در غلظت پلاسمایی لیپوپروتئین با چگالی بالا تغییرات معنی‎دار مشاهده نشد.

نتیجه گیری: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می‎دهد تجویز روزانه آبهای قلیایی می تواند با افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما باعث بهبود پروفایل لیپید شده و خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با استرس اکسیداتیو را کاهش دهد. با تشکر از گروه سلامت نوترون در جمع آوری مطالب، اِستیک آلکالاین عرضه شده توسط گروه سلامت نوترون فیلتری قابل حمل است که طبق مطالعات علمی تایید شده، تهیه گردیده و هر گاه درون آب قرار گیرد با اهدا یون فلزات قلیایی (Mg+، Ca+، و …) pH آب را بالا برده و می تواند اثربخشی مطابق با مطالعه حاضر داشته باشد. همچنین فاقد اثرات سوء مصرف بیکربنات است و در مطالعات آتی جایگزین مناسبی جهت تولید آب قلیایی می باشد.

 

پوستر را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید

 

 

دریافت
حجم: 469 کیلوبایت

 


 

 

 

تاییدیه اثرات پیشگیرانه آب قلیایی در برابر سرطان

Red 3D Cells

 

سرطان به عنوان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در جوامع امروزی شناخته می شود.اکثر سرطان های شایع قابل کنترل نبوده و این بیماری هر ساله هزینه های بسیار زیادی به بیمار و جامعه تحمیل می کند.اختلالات متابولیسمی در تولید و تولید و دفع رادیکال های آزاد اکسیژن از عوامل مهمی است که می تواند بر سلول های سرطانی تاثیر بگذارد.

سلول های سرطانی تحت استرس اکسیداتیو بیشتری قرار دارند.

روزانه هزاران سلول سرطانی در بدن انسان تولید می شود که توسط سیستم دفاعی بدن از بین می روند .در مواردی به دلیل اختلال در عملکرد سیستم های فوق، سلول های سرطانی تکثیر و شرایط برای ایجاد سرطان در بافت های مختلف ایجاد می شود.آب قلیایی رادیکال های اکسیژن فعال (ROS) را در محیط کشت سلولی پاکسازی می نماید.آب قلیایی همچنین اثرات پیشگیرانه و مثبتی بر سرطان دارد.هیدروژن فعال در آب های قلیایی به طور انتخابی رادیکالهای آزاد را مهار می کنند و به همین دلیل در اغلب مقالات از اصطلاح آب غنی از هیدروژن نیز به جای آن استفاده می کنند.

تفاسیر نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد مصرف روزانه آبهای قلیایی احتمال خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با استرس اکسیداتیو را در آینده کاهش دهد و می تواند راه کاری ساده و موثر در جلوگیری از سرطان و بالا بردن سطح کیفیت زندگی در جامعه باشد. بنابراین مطالعات بیشتر و اتخاذ برنامه ای جامع در جهت فرهنگ استفاده از آبهای قلیایی امری ضروری به نظر می رسد.

این مطالعه در سمینار ملی علوم پایه پزشکی در ارتقا سلامت، در تاریخ 10 اسفند ماه 1393 در دانشگاه شهید بهشتی تهران ارائه گردیده است.

 

دریافت
حجم: 482 کیلوبایت

 

 


 

 

 

آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت

 

آزمایشگاه همکار وزارت بهداشتReviewed by Admin on Feb 22Rating:

در تاریخ 93/8/21 شرکت آزمون سلامت آسا (همکار و معتمد سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور) آب آشامیدنی پس از مجاورت با استیک آلکالاین را بر اساس استاندارد ملی آب آشامیدنی به شماره استاندارد 1053 بررسی نموده و نشان داده است:

  1. استیک آلکالاین هیچگونه آلودگی میکروبی در مجاورت با آب ایجاد نمی کند.
  2. میزان املاح کلسیم و منیزیم آب را در حد استاندارد آب آشامیدنی افزایش می دهد و برای آشامیدن کسانی که با کمبود این املاح مواجهند مناسب می باشد.
  3. میزان pH و قلیاییت آب را در حد استاندارد آب آشامیدنی افزایش داده و برای بهبود عوارض اسیدوز، سوزش معده، و مشکلات مزمن کلیوی مفید می باشد.
  4. میزان پتانسیل اکسید و احیا آب را کاهش داده و باعث تقویت دفاع آنتی اکسیدانی بدن می گردد.

نتایج مذکور ضمیمه گردیده است.

 

دریافت
حجم: 2.41 مگابایت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی