محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین دلایل استفاده از توپ شستشوی ماشین لباسشویی صرفه اقتصادی آن می باشد. توپ شستشوی ماشین لباسشویی در کشورهای اتحادیه اروپا به نام های مختلفی از جمله “توپ اقتصادی” شناخته شده است.

مزایای اقتصادی توپ شستشو:

 

1. اولین تصوری که از این اسم برداشت می‌شود کاهش میزان پودر است. توپ شستشو مکمل پودر محسوب می شود و می تواند تا 90 % جایگزین پودر ماشین لباسشویی شود. میزان مصرف پودر برای لباس های نیمه چرک بر اساس اطلاعات روی بسته ها 2 پیمانه (100 گرم) می باشد. توپ شستشو 1000 بار قابلیت استفاده دارد. با این اوصاف می تواند تا 90000 گرم پودر از مصرف هر خانواده بکاهد.
گرم پودر90000=1000×100×9/0
90000 گرم معادل 180 بسته پودر است و اگر قیمت هر بسته را 2000 تومان در نظر بگیریم تقریبا 360.000 هزار تومان صرفه جویی در مصرف پودر را به همراه دارد.
هزار تومان360.000=180×2000


2. ولی منظور از صرفه اقتصادی توپ شستشو مقایسه محصول با پودر ماشین لباسشویی نیست. توپ شستشو کاربری متفاوتی با پودر دارد و مکمل پودر محسوب می شود. مزیت اصلی توپ شستشو بالا بردن عمر لباس و پارچه می باشد. مواد شیمیایی موجود در پودر ماشین لباسشویی در بافت لباس رسوب می کند و از عمر لباسها می کاهد. اگر لباس ها همیشه با پودر شسته شوند بیشتر از 6 ماه قابل استفاده نیستند. ولی توپ شستشو به دلیل شستشوی طبیعی به لباس آسیب نمی زند و عمر لباس تا 2 سال بیشتر می شود.


3. سومین مزیت اقتصادی توپ شستشو کاهش میزان مصرف اب و برق است. پودر به صورت معمول میزان بسیار زیادی کف تولید می کند و به همین دلیل برای شستشو به آبکشی مکرر نیاز است. در صورتی که وقتی از توپ شستشو استفاده می کنیم کف زیادی تولید نمی شود به همین دلیل به آبکشی مکرر نیاز نیست. به همین دلیل آب و به طبع آن برق کمتری نیز مصرف می گردد. برای این منظور هنگام استفاده از توپ شستشو تنظیمات ماشین لباسشویی را برای لباس های نیمه چرک به حالت شستشوی سریع و دور آبکشی را روی کمترین دور قرار دهید. برای لباس های چرک از تنظیمات شستشوی دستی استفاده نمایید. در این حالت می توانید تعداد دورهای ابکشی را به دلخواه حذف نمایید.


4. چهارمین مزیت اقتصادی توپ شستشو کاهش استهلاک ماشین لباسشویی و لوله های خروجی آب است. پودرهای ماشین لباسشویی دارای مواد شیمیایی مضری است که در ماشین لباسشویی و لوله ها رسوب می کند. عده معدودی از ماشین های لباسشویی دارای سیستم رسوب زدایی می باشند و تقریبا در بیشتر ماشین های لباسشویی مشکل رسوبات شیمیایی دردسر ساز می شود. همین رسوب باعث استهلاک و تخریب ماشین لباسشویی می گردد. ولی توپ شستشو به دلیل نداشتن مواد شیمیایی از ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی می کاهد و در هزینه تعمیر و نگه داری ماشین لباسشویی نیز صرفه جویی می شود.


5. اگر تمامی این موارد نمی تواند مقرون به صرفه بودن توپ شستشو را برای شما توجیه کند کافی است به قدرت انتی باکتریال توپ شستشو نیز توجه کنید. در حال حاضر ماشین های لباسشویی نانو سیلور دارای قدرت آنتی باکتریال با هزینه بسیار بالاتر نسبت به توپ شستشو عرضه می گردد و شما می توانید با استفاده از توپ شستشو با هزینه بسیار کمتر همین خاصیت انتی باکتریال و ضد عفونی را داشته باشید.

.

.

.

.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی