محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

RPA and AI – enabling smarter ways of working - Metso

مزایای تجاری اتوماسیون فرآیند رباتیک

اتوماسیون فرآیند رباتیک (Rpa ) یک موضوع فناوری در حال روند است - اما آنچه در سازمانهای میانی بازار مشاهده کردیم ، خیلی زیاد نیست. PD به برنامه های نرم افزاری (که معمولاً ربات ها یا ربات ها گفته می شود) اشاره دارد که دقیقاً مانند کارهای انسانی ، کارها یا کارهایی را تکرار می کنند - ساخت نرم افزار rpa به یک برنامه ایده آل برای اتوماسیون کارهای تکراری و دستی. و سازمان های بازار میانه هیچ کمبود وظایف مکرر و دستی را که فقط التماس می شوند به صورت خودکار داشته باشند ، ندارند. در سری ادامه ما برنامه های کاربردی و مزایای اتوماسیون فرآیند رباتیک ، ما هفت راه را برای دستیابی به سازمان میانه بازار با آوردن چند روبات در خانه برجسته می کنیم.

حزب دقت را به ارمغان می آورد

دست کم گرفتن مزایای دقت یا مهمتر از آن هزینه های عدم دقت ، دشوار است. خطای انسانی سالانه میلیاردها دلار هزینه دارد. به یاد داشته باشید یک تایپی ساده که باعث شده بازار سهام 1000 دلار سقوط کند و 1.1 تریلیون دلار در سال 2010 از بین ببرد؟

مهم نیست که چقدر در یک کار مهارت داریم و چقدر با دقت به کار نزدیک می شویم ، اشتباهات اجتناب ناپذیر است. چه به دلیل رونویسی ، جابجایی یا بی احتیاطی کاملاً مشخص ، معیار متوسط برای خطاهای ورود داده در مشاغل بین دو تا پنج درصد باشد. همه ما می دانیم که خطاها برای یافتن پول و برای رفع هزینه هزینه دارند.

رباتهای جمهوری اسلامی کاملاً دقیق هستند - آنها به تعداد بیشماری از عواملی که منجر به خطای انسانی می شوند ، مستعد نیستند. البته فرآیند ها و جریان های کاری شما باید قبل از اتوماسیون بهینه سازی شده و بدون خطا باشند ، یا یک ربات نرم افزاری rpa با خطای ناخوشایند تکرار کند.

rpa بهره وری را بالا می برد

ربات های جمهوری اسلامی تعطیلات یا مرخصی را نمی گذرانند. آنها دیر نیستند که کار کنند ، خلقی دارند ، یا معلوم است که قهوه های طولانی مصرف می کنند. آنها در صورت انتخاب ، بطور خستگی ناپذیر ، حدود ساعت شبانه روز ، با همان سطح قوام و دقت در هر دقیقه ، کار می کنند. روبات های نرم افزاری الگوی بهره وری و کارایی هستند.

سود حاصل از بهره وری به دلیل rpa واقعی و قابل اندازه گیری است. یک مطالعه جدید از گروه خدمات اطلاع رسانی (ISG) ، یک شرکت تحقیقاتی و تحقیقاتی پیشرفته در زمینه فن آوری جهانی ، نشان داد که اتوماسیون فرآیند رباتیک ، مشاغل را قادر می سازد که پنج تا ده برابر سریعتر ، با متوسط 37 درصد منابع کمتری ، فرایندها را انجام دهند.

حزب جمهوری اسلامی موجب صرفه جویی در وقت و نیروی کار می شود

هیچ کس نمی تواند به سرعت به عنوان ربات کار کند. و هیچ کس به اندازه ارزان - در خانه یا خارج از کشور کار نمی کند.

براساس اعلام انجمن ملی شرکتهای نرم افزاری و خدمات ، اجرای rpa می تواند کاهش هزینه کار 35-65 درصد را تحویل دهد و بازده سرمایه گذاری خود را در حداقل شش ماه آغاز می کند.

نرم افزار rpa معمولاً به عنوان گزینه ای جایگزین برای برون سپاری وظایف ورود اطلاعات - و به دلایل خوب - مورد حمایت قرار می گیرد. تخمین های کارشناسان مشاوره Deloitte ، گروه Everest و KPMG صرفه جویی در هزینه حزب عدالت و توسعه را در خارج از کشور از 70 درصد افزایش می دهد.

در حالی که پس انداز قابل ملاحظه است ، مهم است که در اینجا توجه داشته باشید که هدف حزب جمهوری اسلامی اتوماسیون شغل نیست بلکه خودکارسازی کارها است - آزاد کردن کارمندان برای انجام حجم بالاتر کار و تمرکز بر فعالیتهای با ارزش بالاتر.

نرم افزار rpa مقیاس پذیر است

مقیاس پذیری فناوری rpa یک مزیت مهم و غالباً نادیده گرفته است. نیروی کار روباتیک شما می تواند به اندازه مورد نیاز شما باشد ، و ربات های جدید را می توانید به سرعت و با حداقل هزینه مستقر کنید.

به عنوان مثال ، در دوره های اوج فعالیت تجاری ، به دلیل نوسانات فصلی یا راه اندازی محصول جدید ، افزایش حجم معاملات انجام می شود ، به این معنی که نیازی به استخدام و آموزش کارمندان موقت نخواهید داشت. و هنگامی که / اگر حجم تجارت کم می شود ، می توانید چند ربات را در حالت آماده به کار قرار دهید.

حزب می تواند علاوه بر دائمی یا گذرا برای نیروی کار شما باشد ، شما را قادر می سازد در پاسخ به تغییر در فعالیت های تجاری ، به راحتی یا پایین تر مقیاس کنید.

رباتها می توانند سطح خدمات را بهبود بخشند

مشاغل مستقر در نرم افزار rpa برای انجام کارهای روتین ورود اطلاعات می توانند منابع انسانی خود را در کار خلاقانه ، استراتژیک و ارائه خدمات بهتر به مشتریان متمرکز کنند.

یک روش هوشمندانه برای ادغام حزب جمهوریخواه در عملیات تجاری شما این است که رباتها به طور هماهنگ با کارمندان خود کار کنند. به عنوان مثال ، شما می توانید با خودکار کردن کارها در تعامل با مشتری ، سرعت بخشیدن به وضوح و به حداقل رساندن ناامیدی های مشتری ، سطح خدمات را بهبود بخشید.

rpa انعطاف پذیر و سازگار است

فناوری rpa را می توان در هر سیستم نرم افزاری به کار برد. از آنجا که جمهوری اسلامی اقدامات انسانی را تقلید می کند ، شامل تغییر برنامه نویسی در برنامه های شما نمی شود و باعث می شود که تقریباً برای هر مشاغل انعطاف پذیر و سازگار باشد. ERP ، CRM و برنامه های کاربردی خاص شما همه کاندیداهای ایده آل برای اتوماسیون فرآیند رباتیک هستند. و یک ربات می تواند همزمان با چندین برنامه کار کند ، مطابق با فرآیندهای تجاری بی نظیر و گردش کار شما.

rpa باعث افزایش چابکی می شود

شرکت هایی که می توانند محور و به سرعت با بازارهای در حال تغییر و متناسب با خواست مشتری متفاوت شوند ، شرکتهایی هستند که از موفقیت بلند مدت برخوردار هستند. با سرمایه گذاری در فناوری اتوماسیون فرآیند رباتیک ، شما پایه و اساس چابکی را ایجاد می کنید - توانایی مقیاس کردن ، مقیاس کردن ، انشعاب ، ایجاد چالش های جدید ، رشد ظرفیت خود ، به حداقل رساندن سربار ، لاغر و کارآمد و تمرکز نیروی کار خود را بر روی ابتکارات استراتژیک .

شرکت های چابک انعطاف پذیر ، سازگار و متعادل هستند و فناوری rpa آن کیفیت ها را ارتقا ، پشتیبانی و تسهیل می کند.

گروه BTerrell به سازمانهای بازار میانه کمک می کند تا راهکارهای اتوماسیون فرآیند رباتیک را که قدرت بخشیدن به عملیات و سودآوری را فراهم می کند ، طراحی و پیاده سازی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با من در brian.terrell@bterrell.com تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر با موضوع حزب جمهوریخواه:
اصال اولیه در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa)
اتوماسیون فرآیند رباتیک ، ارزش بیشتر ، سرمایه گذاری کمتر
یک پرسش و پاسخ از rpa ، پنج چیز در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک باید بدانید
اتوماسیون فرآیند رباتیک 7 راه به بازار میانه کمک می کند
یک روز در زندگی یک ربات شرکت میانی مارکتینگ
آیا حزب می تواند جایگزین برون سپاری شود؟
مقیاس دادن حزب کارگران به بازار میانه
حزب جمهوری اسلامی چگونه بر IT و DevOps تأثیر می گذارد؟
نقش حزب کمونیست در اتوماسیون در امور مالی شرکت های خدمات مالی میانه ای
یک روز در زندگی حزب جمهوریخواه

اکنون می خواهیم راجب نرم افزار اتوماسیون ساز کاربر مجازی صحبت کنیم. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت بهسازان مجازی می باشد و خود سه زیر برنامه به نام های ضبط کننده، ویراستار واجرا کننده دارد که برای ضبط عملیات ، ویرایش عملیات و اجرای عملیات مورد استفاده قرار میگیرد و ضروری می باشد. همچنین یک سری اموزش هایی هم در رابطه با نرم افزار خریداری شده به مشتریان عزیز ارائه می گردد تا بتوانند هر ماکرویی را می خواهند بسازند اما اگر در ساختن ماکرویی ناتوان هستند یا زمان آن را ندارند تیم کاربر مجازی برای آنها ماکرو را می سازد. اطلاعات کامل این نرم افزار را می توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید.

https://www.v-user.com/fa

  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی