محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

چاقی متابولیک یا شکمی چیست و تاثیر آب قلیایی بر چاقی  چگونه است؟

☀️چاقی دور شکمی بدترین و خطرناک‌ترین نوع چاقی است که به دلیل نقص متابولیسم بدن بروز می کند و به همین دلیل به آن چاقی متابولیک می گویند. زمانی که سوخت ساز دچار نقص شود، مواد غذایی به جای انرژی به چربی شکمی تبدیل می شود. ابتلا به نقص سوخت و ساز یا "سندرم متابولیک" بدین معنا است که شخص هم زمان مبتلا به بیش از 3 نارسایی مرتبط با سوخت و ساز بدن باشد؛ این نارسایی‌ها عبارت هستند از:

1.چاقی شکمی
2.فشار خون بالا
3.تری گلیسرید بالا
4.کلسترول خوب پایین
5.قند خون بالا یا مقاوت به انسولین

 

☀️  اکسید شدن بدن مهمترین دلیل بروز سندرم متابولیک است و مصرف آنتی اکسیدانهای طبیعی نظیر میوه جات و سبزی جات در درمان این بیماری مرسوم است. در تمام مطالعات اخیر با تاکید بر مفید بودن مصرف روزانه 2 لیتر آب قلیایی، خواص آنتی اکسیدانی آن بارها به اثبات رسیده است.

☀️ استیک آلکالاین یک فیلتر قابل حمل است که هرگاه در بطری نیم لیتری آب قرار گیرد بعد از 15 دقیقه الی 2 ساعت یون فلزات قلیایی نظیر منیزیوم و کلسیم را به آب داده و خواص سلامت بخش به آب می دهد. فلزات قلیایی از یک سو موجب تعادل اسید و باز در بدن شده و از طرف دیگر آب را یونیزه کرده و هیدروژن فعال تولید می کنند که خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد.

☀️ دانشگاه پیتسبورگ ایالات متحده در سال 2009 تاثیر استفاده از استیک آلکالاین توسط بیماران سندرم متابولیک را مورد مطالعه قرار داد. این مطالعه به مدت 8 هفته بر روی 20 نفر مبتلا به سندرم متابولیک صورت گرفت. آب قلیایی غنی از هیدروژن با قرار دادن یک استیک منیزیم فلزی در آب آشامیدنی توسط واکنش شیمیایی زیر تولید گردید:
Mg + 2H2O → Mg (OH)2 +H2

مصرف آب قلیایی غنی از هیدروژن به مدت 8 هفته منجر به افزایش 39 درصدی فعالیت آنزیم های آنتی اکسیدان گردید. در پایان نتیجه گرفته شد که، آب آشامیدنی غنی تولید شده توسط استیک آلکالاین به طور بالقوه یک استراتژی درمانی و پیشگیرانه جدید برای سندرم متابولیک است. استیک آلکالاین یک روش بی خطر، آسان و موثر جهت تولید آب غنی از هیدروژن برای مصرف روزانه پیشنهاد گردید.

☀️ همچنین دکتر سالمی و همکاران در دانشگاه علوم پزشکی اراک بر روی خواص آنتی اکسیدانی آبهای قلیایی مطالعه کرده اند و تاثیر آن را بر روی پروفایل لیپیدی بررسی کرده اند. نتایج این مطالعه بیانگر آن است که مصرف 8 ماه ابهای قلیایی پروفایل لیپیدی را بهبود می بخشد و می تواند راهکاری موثر در مقابله با بیماری های استرس اکیداتیو باشد. نتایج این مطالعه از طرف انستیتو تحقیقات تغذیه تایید شده و در همایش بین المللی تغذیه ایران منتشر شده است.

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی