محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آب با ساختار منظم

دکتر ایموتو نویسنده کتاب آب شش وجهی اعتقاد دارد آبی که بطور معمول در طبیعت یافت می شود خوشه های مولکولی منظم و شش وجهی دارد. اگر 10 لیتر‌آب را از  بالای یک کوه روان کنید و در پایین بتوانید این آب را جمع آوری کنید آب بدست آمده آب ساختار یافته می باشد.


این آب خالی از هرگونه حافظه و شکل یافتگی و دارای pH متعادل می باشد. مهمترین عامل موجود در آب شش وجهی میزان انرژی موجود در این آب است و اینکه انرژی حیات در طبیعت در این آب وجود دارد و مولکول های آب به خودی خود دارای انرژی می باشند.

image001

یک مولکول آب از یک اکسیژن و دو هیدروژن تشکیل شده است. که در H2O اکسیژن بار منفی داشته و هر هیدورژن بار مثبت دارند. مولکول های آب به تنهایی حرکت نمی کنند . بلکه آن ها بصورت چند مولکول به هم پیوسته حرکت می کنند که در اصطلاح به آنها خوشه مولکول های آب می گویند. مولکول های آب با کشش بار مثبت هیدروژن و بار منفی اکسیژن یکدیگر را جذب کرده و خوشه ها شکل می گیرند. خوشه های آب دارای سایزهای مختلفی می باشند که بستگی به تعداد مولکول پیوند یافته در هر خوشه می باشد.

 

آب با ساختار منظم
آب با ساختار منظم
آب با ساختار نامنظم
آب با ساختار نامنظم

 

 

خوشه هایی که دارای شکل کامل شش وجهی هستند می توانند به راحتی حرکت دورانی داشته باشند و حرکت کنند و این حرکت دورانی خوشه شش وجهی آب موجب انرژی دار بودن آب و به زبان دیگر احیای آب خواهد بود. این در صورتی است که خوشه های دیگر قدرت چرخش دور خود و انرژی دار بودن را نداشته و در حقیقت مرده هستند.

املاح موجود در سرامیک بال استیک آلکالاین نیز با همین مکانیسم با مولکول های آب پیوند ایجاد کرده و به آنها خاصیت شش وجهی و منظم می دهد.

همچنین همانگونه که در شکل ها نشان داده شده است آب شش وجهی موجب این می شود که آب در سلول راحت تر وارد و خارج شود و املاح هم راحت تر به سلول رسیده و سوخت و ساز بدن بهتر انجام پذیرد.

image004

.

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی