محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ocean_premade_background_by_sweetbuttermilk-d381mg22

 

کنترل «pH» بدن از طریق رژیم غذایی به حفظ سلامتی بدن کمک کرده و زندگی سالم‌تر و طول عمر طولانی‌تری را همراه دارد.طرفداران رژیم غذایی قلیایی می‌گویند: خوردن غذاهای تشکیل دهنده اسید مانند گوشت قرمز تعادل pH خون را به هم زده و با سخت کردن دیواره رگ‌های خونی سلامتی را به خطر می‌اندازد.

به منظور تعادل pH خون لازم است مواد غذایی تشکیل دهنده خاصیت قلیایی خون در مرکز بشقاب غذایی قرار گیرد.این مواد شامل سبزیجات، میوه‌های طبیعی یا خشک شده، دانه‌های جوانه زده، بادام، عدس و سویا است.

به‌طور کلی کارشناسان تغذیه رژیم غذایی قلیایی را موفق‌ترین نوع رژیم غذایی در نظر گرفته‌اند. سرپرست تیم تحقیق می‌گوید: نتایج داده‌ها از بررسی 32 رژیم غذایی نشان می‌دهد این طرح رتبه نخست را در کاهش وزن به دست آورده است.
رژیم غذایی قلیایی که به رژیم گیاهخواری نیز معروف است علاوه بر کاهش وزن و پیشگیری از بیماری‌ها روند سرعت پیر شدن سلول‌ها را کند کرده و باعث ارتقای سلامت بدن می‌شوند در واقع با کمک کردن به بدن در کنترل pH از طریق رژیم غذایی سلامتی و طول عمر را به ارمغان می‌آورد.

«pH»همان اندازه‌گیری اسیدها و بازها در سراسر بدن است که در مقیاس صفر تا 14 بررسی می‌شود. مواد اسیدی از صفر تا 7 برای مثال سرکه و مواد قلیایی بین 7 تا 14 در مقیاس قلیایی مانند کلسیم قرار می‌گیرند. بدن در حالت طبیعی قلیایی است مصرف غذاهایی که باعث اسیدیته خون می‌شوند عملکرد سیستم طبیعی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یکی از خواص منحصر به فرد این رژیم فواید قلبی- عروقی آن است. مواد قلیایی در رژیم غذایی که از طریق وعده‌های غذایی گیاهی مانند میوه، سبزیجات و غلات سبوس‌دار فراهم می‌شود pH خون را متعادل نگه می‌دارد.

رژیم غذایی گیاهی به حفظ کلسترول خون کمک کرده و فشار خون را تنظیم می‌کند علاوه بر آن پروتئین گیاهی دارای فیبر بالاتر، چربی کمتر و فاقد کلسترول نسبت به پروتئین حیوانی است. محققان به افراد مبتلا به نارسایی کلیه در مورد این رژیم غذایی هشدار می‌دهند.

سلامت نیوزبهترین رژیم‌های غذایی2014

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی