محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

dr-ben-johnson-alkaline

دکتر بن جانسون نویسنده کتاب راز کتاب بسیار مفیدی در مورد فواید سلامت بخش آب قلیایی به نام “آبهای شفا بخش” نوشته است. این کتاب شامل مقایسه تحقیقات جامعی است که درک و بینش کاملی می دهد که چرا مصرف آب قلیایی برای بدن مفید است.

وی به خوبی توضیح می دهد که برای برطرف کردن اغلب بیماری ها پیشنهاد شده است و در درمان بیماری هایی از قبیل خستگی، آلرژی ها، یبوست، آرتریت و درد مفاصل، سرطان، دیابت  نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، کلسترول بالا، پیری زودرس، کم آبی بدن، اسیدوز، نقرس و … بسیار ارزشمند است.

دکتر بن جانسون، دارای مدرک پزشکی عمومی، دکترای درمانهای طبیعی و متخصص بیماری های استخوانی است. وی در این کتاب مشخصات کلی سلامتی را بیان کرده، و سپس اقدامات پیشگیرانه برای داشتن سلامت و تندرستی بدن را به ما نشان می دهد. بخشی از متن کتاب بدین شرح است:

این آب شفابخش  دو مشکل بزرگ که باعث پیری و بیماری میشود را حل می کند: محیط اسیدی و رادیکالهای آزاد. آب قلیایی با بالا بردن pH خون و خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به سلامتی شما کمک می کند. سوالی که اغلب پرسیده میشود این است که چه کسی باید آب قلیایی بنوشد؟ جواب ساده است، از بچه ها تا هشتاد ساله ها.

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی