محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

دکتر هیدامیتسو هایاشی جزو بزرگترین محققین آب قلیایی می باشد و تاکنون بیش از صدها مطالعه علمی و 10 مقاله ISI در زمینه فواید آبهای قلیایی منتشر و ثابت کرده است که خواص سلامت بخش آبهای قلیایی در تولید حبابهای هیدروژن است. دکتر هایاشی می گوید از دو طریق می توان آب قلیایی هیدروژنه تولید کرد: استفاده از دستگاه تصفیه الکترولیز و استیک آلکالاین.

من در گذشته در تحقیقات خود از دستگاه الکترولیز استفاده می کردم که آب را یونیزه و تولید هیدروژن فعال می کرد. ولی همانطور که می دانید هیدروژن سبکترین گاز شناخته شده است و در عرض چند دقیقه از آب خارج می شود. به همین دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن به شدت کاهش یافته و بلااستفاده است.

سپس تحقیقات خود را بر روی مواد معدنی طبیعی ادامه دادم و متوجه شدم که برخی فلزات قلیایی نظیر منیزیم نیز در آب سرد واکنش داده و هیدروژن تولید می کنند. استیک آلکالاین حاوی سنگهای معدنی منیزیمی است که با قیمتی بسیار مناسبتر آب قلیایی هیدروژنه تولید می کند و تا زمانی که در آب قرار دارد خواص آنتی اکسیدانی آن حفظ می گردد. آب تولید شده توسط دستگاه های تصفیه آب الکترولیز حاوی پلاتینیوم است که مصرف آن مورد تایید نیست. ولی مصرف منیزیم قابل اعتماد است و مزایای درمانی فراوانی دارد.

لینک سایت دکتر هیدامیتسو هایاشی

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی