محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چطور آب بنوشیم؟

اگر کسی از شما بپرسد «چطور آب بنوشیم؟» شاید شما فکر کنید این، یک سؤال احمقانه است! خوب، همه به آب نیاز دارند، هر روز آب مینوشند و همه میدانند که وقتی تشنه شدند باید آب بنوشند.
اما حقیقت این است که نوشیدن آب شاید به همین سادگی که شما فکر می‌کنید، نباشد! نکاتی وجود دارند که باید بدانها توجه شود (به خصوص در هوای خشک زمستانی).

جدول زمانی نوشیدن آب:


فاصله زمانی بین 6:30 تا 7 صبح:

بعد از یک خواب خوب شبانه، بدن شما واقعاً به آب نیاز دارد. نوشیدن حدوداً 250 سی.سی آب (یک بطری آب معدنی کوچک که این روزها همه جا فروخته میشود، 500 سی.سی است) دقیقاً بعد از اینکه از خواب بیدار میشوید باعث تصفیه جگر و کلیه شما میشود. ایده جالبی خواهد بود اگر صبحانه را تا زمانی که آب به تکتک سلولهای شما برسد، به عقب بیندازید. یعنی به عبارتی بهتر است تا نیم ساعت بعد از آن، چیزی نخورید.


8:00 تا 9:00 صبح:

حضور در سر کار، ممکن است کمی استرسزا باشد! و این موضوع آب بدن شما را کمی از بین میبرد. پس، بعد از اینکه به سر کار رسیدید، 250 سی.سی آب بنوشید تا یک رفرش روحی و جسمی شوید.


11:00 صبح:

بعد از چند ساعت کار در یک محیط بسته کاری، گرما ممکن است آب پوست بدن شما را خشک کند. مقداری آب در این ساعت بنوشید تا شادابتر شوید و از استرس شما کاسته شود.


1:00 بعد از ظهر:

حالا، ناهارتان را خوردهاید و کمی هم از آن گذشته است، نوشیدن آب بعد از ناهار، نه تنها به هضم غذای شما کمک میکند، بلکه باعث میشود بدن شما شکیلتر و رویفُرمتر باشد! (در مقاله، به مدت زمان بین غذا و نوشیدن آب در این مقطع زمانی اشاره نشده است، اما من بعداً اشاره خواهم کرد)


3:00 تا 4:00 بعد از ظهر:

در این ساعات ظهر، معمولاً افراد احساس خوابآلودگی میکنند و نمیتوانند تمرکز چندانی در کار خود داشته باشند، اگر این موضوع در مورد شما هم صادق است، شما باید مقداری آب بنوشید تا تحرکی در شما ایجاد شود.
6:00 بعد از ظهر (در مقاله اصلی 15 نوشته شده که فکر میکنم اشتباهی رخ داده، چون در بالا گفته بود 15 تا 16)
قبل از اینکه محل کارتان را ترک کنید، نوشیدن مقداری آب باعث میشود احساس سیری کنید. این ایده به خصوص برای آنها که در رژیم به سر میبرند، مناسب است!


10:00 شب:

نیم ساعت تا یک ساعت قبل از خواب، یک لیوان آب بنوشید. این کار از لخته شدن خون شما جلوگیری میکند.


هم به کیفیت و هم به کمیت توجه داشته باشید!

اکثر مردم میدانند که باید 8 لیوان آب (حدوداً 2 لیتر آب) در روز بنوشند. درست است، این مقدار، رطوبت بدن شما را در حد مناسب نگه میدارد و شکم و معده شما را تصفیه میکند و همچنین گردش خون شما را تسریع میکند. اما چیزی که اکثرا به آن بی توجه اند، نحوه ی درست آب نوشیدن است!
بهترین راه نوشیدن آب، این است که یک لیوان آب را در چندین مرحله بنوشید. ضمن اینکه هرگز آب ننوشید مگر اینکه تشنه باشید.

 

آب قلیایی را انتخاب کنید.

همانطور که میدانید، Ph خون انسان نزدیک به 7.4 است و به سلامتی نزدیکتر است که انسان در حالت قلیایی باشد. اما این روزها مردم مدام غذاهای سرخ‌کردنی و چرپ میخورند که اسیدی و مضرر برای بدن انسان است!
به همین خاطر، بدن نیاز به مواد قلیایی بیشتری دارد تا Ph خون را بالانس کند.
منظور از آب قلیایی، یک نوع آب طبیعی است که Phی بین 7.1 تا 7.8 دارد. آب معدنی بهترین گزینه است! اما به خاطر داشته باشید که آب معدنی با آب تصفیه شده فرق دارد! آب معدنی مواد معدنی طبیعی بسیاری دارد که به نوعی اصلاح کنندههای قابل جذب به حساب میآیند اما آب تصفیه شده، یک نوع آب اسیدی است که ممکن است نوشیدن زیاد آن، موجب کمبود مواد مفید و مغذی برای بدن شود.


منبع:LifeStyle

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی