محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 PH

 

PH (پتانسیل هیدروژن) معیاری است برای تعیین اسید یا قلیایی بودن یک محلول. میزان PH از عدد 0 تا 14 اندازه گیری میشود و قانون این است که هر چه محلول اسیدی تر باشد،عدد PH کمتر است و هر چه قلیایی تر باشد، بیشتر می باشد. وقتی که بدن سالم باشد، PH خون 7/4، PH ادرار 7/4 و PH بزاق 7/4 است.

 

PH بزاق یا ادرار معادل با مایع اضافی سلولی است. برخی نواحی بدن لازم است که اسیدی تر از دیگر نواحی باشند، مثل معده و دیگر نواحی لازم است که قلیایی تر باشند. وقتی که PH بزاق یا ادرار را توسط کاغذهای مخصوص تست میکنید، باید مبنا را عدد 7/4 قرار دهید.

غذاهایی که میخوریم بعد از هضم یا به صورت اسید یا به شکل قلیایی در اختیار بافتهای بدن قرار میگیرند. این فرآورده نهایی حاصل از پروسه هضم «خاکستر» نامیده میشود که دقیقاً چیزی است که بعد از هضم غذا از آن باقی میماند.غذاهایی که خاکستر قلیایی بر جای میگذارند، غذاهای قلیایی نام دارند و آنهایی که خاکستر اسیدی تولید میکنند، به نام غذاهای اسیدی شناخته میشوند.بدن نیاز به هر دو نوع غذاهای مذکور دارد، اما غذاهای قلیایی باید بیشتر از غذاهای اسیدی مصرف شوند. هر کسی متفاوت است، اما درصد ایده آل برای رژیم غذایی این است که 75 درصد غذاهای قلیایی باشند و 25 درصد غذاهای اسیدی.گوشت، قندها، تخم مرغ، لبنیات، آرد سفید و نوشیدنیهای قندی همگی از جمله غذاهای اسیدی هستند. داروها اسیدی هستند، شیرین کننده های مصنوعی مثل آسپارتام هم به شدت اسیدی به حساب می آیند.میوه های تازه و سبزیجات قلیایی کننده هستند و به بدن کمک میکنند تا در بالانس PH سالم بماند.

در حالت عمومی محیط داخلی بدن اکثر افراد بسیار اسیدی می باشد و این میتواند وضعیت خطرناکی باشد چرا که تمام سیستمهای بدن را تضعیف میکند. اسیدی بودن محیط داخلی بدن، عاملی برای بیماری خواهد بود،درست مثل ویروس، باکتری و التهاب که همگی در محیط اسیدی رشد میکنند.محیطی که دارای PH بالانس باشد، اجازه میدهد که بدن در مقابل بیماریها مقاومت کند.

وقتی که محیط اسیدی وجود دارد، بدن را ناچار میکند تا الکترولیت مواد معدنی (کلسیم، سدیم، پتاسیم و منیزیم) از خون، ارگانهای حیاتی و استخوانها قرض بگیرد تا حالت اسیدی را خنثی کند و بتواند بدن را با ایمنی از آن حالت خارج کند.تحقیقات نشان میدهد که مصرف زیاد نوشیدنیهای کربندار (با شکر یا بدون شکر) مقادیر زیادی از کلسیم، منیزیم و دیگر مینرالهای مشابه را مورد استفاده قرار میدهد تا محتوای اسیدی آنها را خنثی نماید. هر چه میزان بیشتری از دست برود، احتمال بروز پوکی استخوان، آرتروز، کمکاری تیروئید، ناراحتی عروق کرونری قلب، فشار خون و لیست بلندی از بیماریهای دیگر از جمله سرطان بیشتر میشود.پتانسیل اسید یا قلیایی یک غذا در بدن کاری برای PH واقعی خود غذا انجام نمیدهد.

به عنوان مثال با اینکه لیمو و گریپفروت از لحاظ شیمیایی اسیدی هستند، اما تحقیقات نشان داده که وقتی در بدن متابولیزه میشوند، تأثیری قلیایی دارند و بسیار سودمند هستند.از طرف دیگر گوشت قبل از هضم قلیایی نشان میدهد، اما در بدن خیلی اسیدی میشود بنابراین تقریباً مثل همه محصولات حیوانی گوشت بسیار اسیدی است.قلیایی کردن مایعات بدن (افزایش دادن PH) یکی از مهمترین عوامل حفظ سلامتی است چرا که باکتری، ویروس، سرطان و… نمیتوانند در محیط قلیایی اکسیژن دار زنده بمانند.

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی