محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

بزرگترین مشکل ورزشکاران در طی تمرینات شدید، اسیدی شدن بدن است و پزشکان نوشیدن آب قلیایی را بهترین راه جهت جلوگیری از تجمع اسید در بدن می دانند. به طور معمول، نیاز ورزشکاران به آب قلیایی یونیزه حدود 5/2 لیتر در روز است. در طی ورزش شما ازطریق تعرق مقدار زیادی آب از دست می دهید و همچنین برای مقابله با اثرات اسیدی نیاز به آب بسیار بیشتری دارید. بنابراین باید دو یا سه برابر متوسط روزانه آب بنوشید.

در حال حاضر قهرمانان و تیمهای مطرح جهان آب قلیایی را در رژیم ورزشی خود قرار داده اند. طرفداران فوتبال تاتنهام را به اسم غول های خفته می شناسند. بی شک این تیم یکی از 4 تیم بزرگ باشگاه های انگلیس است. ولی در دوسال گذشته از دور رقابت خارج شدند و انتقادات از این تیم بالا گرفت. سال گذشته پزشک تیم فوتبال تاتنهام تصمیم به تغییرات اساسی در این تیم گرفت. او متوجه شد تیمش با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می کند:

بیش از 100 کیلو اضافه وزن مجموع تیمی!

این تیم توانست با استفاده از رژیم غذایی قلیایی جانی دوباره بگیرد و معضل جسمانی بازیکنان را اصلاح کند.

آنتونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی و متخصص ایجاد اوج کارایی در جهان است. وی با تیم‌های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است. آنتونی رابینز یکی از طرفداران مطرح آب قلیایی است و در مشاوره های ورزشی خود همیشه نوشیدن آب قلیایی را توصیه می کند. وی به قهرمان بزرگی همچون آندره آقاسی مشاوره داده و توصیه کرده است برای رسیدن به اوج کارایی در روز تا 5 لیتر آب قلیایی یونیزه بنوشد.

robbin

 

 

ورزشکار سابق دنور ، بیل رومانووسکی، با استفاده از معجزه آب قلیایی یونیزه توانست در اواخر دوره ورزشی خود به عنوان یک روش کامل موثر و قانونی در کورس رقابت ها باقی بماند.

بدنساز رقابتی، وید مک نات، تصدیق می کند که آب قلیایی او را از تصمیم به بازنشستگی بازداشته است. او می گوید که حجم تمریناتش با استفاده از آب قلیایی 5/2 برابر شده، زمان تمرینات نیز کاهش یافته و هیچ درد عضلانی احساس نمی کند. به گفته وی، نوشیدن آب قلیایی صدمات ناشی از تمرینات سنگین را کاهش داده و به تمام تیم های ورزشی برای آموزش کارآمد تر کمک خواهد کرد.

WadeMcNutt

 

 

مزایایی آب قلیایی به همین جا ختم نمی شود. مجیک جانسون قهرمان افسانه ای بسکتبال آمریکا بیش از 20 سال است که بیماری ایدز را شکست داده است و اعتقاد دارد یکی از مهمترین دلایل درمان بیماری اش استفاده از آب قلیایی بوده است.

magic johnson

 

 

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی