محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

این روزها رژیم های متعددی جهت لاغری تجویز می گردد که اغلب این رژیم ها بر پایه میزان کالری بنا شده اند. باید توجه داشته باشیم که چاقی ناشی از نقص در سوخت و ساز بدن ایجاد می شود و به جای آنکه غذا به انرژی تبدیل شود به صورت بافت چربی در بدن انباشته می گردد. از این رو در یک رژیم موفق تقویت سوخت و ساز بدن بر کاهش کالری ارجحیت دارد. املاح قلیایی نظیر کلسیم و منیزیم بهترین مواد جهت تقویت سوخت وساز بدن هستند.


کمبود کلسیم آنزیم هایی را که در فرایند سوخت و ساز بدن شرکت می کنند غیرفعال می کنند. اگر زیاد گوشت می خورید ، کمبود کلسیم اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که برنامه غذایی پر پروتئین باعث کمبود کلسیم می شود. محققان در طی بررسی‌هایشان مشاهده کردند افرادی که به مدت ۱۸ ماه، روزانه با مصرف محصولات لبنی بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ میلی گرم کلسیم دریافت کردند چربی بدنی کمتری دارند.

باید بدانید که هر چه میزان کلسیم موجود در سلول‌های چربی بیشتر باشد میزان سوخت و ساز آن‌ها هم بیشتر می‌شود. تحقیقات نشان می دهد که کلسیم به صورت هماهنگ با ویتامین D کار کرده و به چربی سوزی کمک شایانی می کند. کمبود منیزیم نیز باعث میل به قند و شیرینی می شود.

کمبود پتاسیم اغلب در افراد مبتلا به اضافه وزن دیده می شود. زیرا این افراد مقدار زیادی قهوه ، قند و شکر می خورند، الکل می نوشند و معمولا از مسهل ها استفاده می کنند. پتاسیم به عملکرد قلب کمک می کند و تعادل آب را در بدن تنظیم می کند. پتاسیم به بدن اجازه می دهد اسیدهای اضافی باقی مانده از غذاهای بد و داروهای رژیمی را در دفع کند. کمبود پتاسیم با سوخت و ساز بدن تضاد دارد و توانایی بدن را برای شکستن مواد غذایی کاهش می دهد.

بهترین منبع این املاح آب قلیایی است. آب قلیایی سرشار از کلسیم و منیزیم است و به همین دلیل است که پزشکان آب قلیایی را بهترین نوشیدنی جهان می دانند. آب قلیایی همچنین می تواند با قدرت آنتی اکسیدانی بالا نقص سوخت و ساز بدن را برطرف کرده و موجب تسریع چربی سوزی گردد. سلامتی به سادگی آب خوردن است. کافی است اراده کنید.

.

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی