محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

محصولات سبز( سلامتی)

هدف ما سلامتی شما دوستان است

استیک آلکالاین:
محصولی از سری محصولات آب هوشمند نوترون می باشد که در جهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ،تهیه گردیده است

توپ ماشین لباسشویی:
محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد

سردوشی آلکالاین:
مضرات آب شهری که باعث کدر شدن مو و خارش کف سر، ریزش مو، بسته شدن منافذ پوست و اسیدی شدن آن می‌شوند را از بین می‌برد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ph

PH درصد اسیدی یا قلیایی آب است که میزان آن برای سلامتی ، رشد و نمو بسیار مهم است . اصطلاح PH که مخفف دوکلمه Power و Hydrogen است بیانگر قدرت یونی هیدروژن در آب می باشد به عبارت دیگر نسبت مولکولهای یونیزه شده به غیره یونیزه شده در محیط های آبی را PH گویند . در صورتیکه خواسته باشیم بصورت کاملا خلاصه و قابل فهم PH را تعریف کنیم می توانیم بگوئیم درصد اسیدیته و قلیائیت آب را PH می گوئیم.

تعریف علمی: غلظت یونهای هیدروژن در هر محصول نشان دهنده PH آن می باشد . برای مثال اگر PH از 7 به 8 تغییر یابد به معنای آن است که 10 بار قلیایی تر شده است و اگر از 7 به 6 تغییر یابد یعنی10 بار اسیدی تر شده است . برای مثال PH نوشابه گازدار در حدود 2/5 است یعنی هزاران بار اسیدی تر از آب خنثی است و برای خنثی کردن اثر یک لیوان از آن در بدن ، نیاز به نوشیدن 32 لیوان آب با PH7   است . بهتر است که بدانید PH بدن انسان تحت عوامل مختلفی از جمله غذا ، نوشیدنی ها ، استرس ، بیماری ، دارو و ورزش تغییر میکند و بسوی اسیدی تر شدن می رود حتی آب خنثی با PH7 نیز بدن انسان را اسیدی می کند ، زیرا PH طبیعی بدن می بایستی 7/365 باشد و محیط اسیدی یکی از اساسی ترین عوامل برای ایجاد بیماری در بدن انسان می باشد . حال مصرف آب با PH بالا (قلیایی) کمک بسیار زیادی در حرکت به سمت سلامتی و کاهش و بهبود بیماری در بدن شما می نماید .

پس بهترین شرایط برای بدن این است که PH را قلیایی نگه دارید

PH آشامیدنی

2.5 کولا
3.2 نوشابه رژیمی
4.7 آبجو
5.4 آب مقطر
5.2 آب فیلتر شده با روش اسمزی معکوس
7.0 آب بطری
8.5 آب آلکالاین
اگر یک شیشه 8 اونسی نوشابه را درون 10 گالن آب قرار دهید، pH آن را از 7.4 به 4.6 کاهش می دهد که بسیار برای بدن اسیدی است. بدن شما نیز متشکل از حدود 10 گالن آب است، که همیشه باید کمی قلیایی باشد. (و می بینیم که یک شیشه نوشابه به سادگی خون را به شدت اسیدی می کند.)

.

.

.

.

لطفا درباره مطلب( نظر ، انتقاد ، پیشنهاد) بدید

ممنون از بازدیدتون

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی